Stap 1 van 3

Bestelformulier
  1. Gegevens licentie

    Aantal gebruikers
    per AOIC-omgeving*

    Eenmalig
    per organisatie

    Maandelijkse kosten
    per AOIC-omgeving

       Maximaal 5

    € 750,00

    € 25,00

       Maximaal 10

    € 1.000,00

    € 45,00

       Maximaal 25

    € 1.500,00

    € 100,00

       Maximaal 50**

    € 2.000,00

    € 150,00

    * Per juridische entiteit
    ** Boven 50 personen: offerte op maat

    Alle bovengenoemde prijzen zijn vermeld exclusief 21% BTW

    U kunt voor meerdere organisaties een gebruikerslicentie aanschaffen. Per organisatie betaalt u eenmalig een vergoeding en vervolgens een maandelijkse vergoeding voor het aantal personen dat maximaal kan worden ingevoerd voor de gekozen organisatie. De minimale duur van de looptijd van de maandelijkse vergoeding is 12 maanden, ook bij verlenging van de duur van het gebruikersrecht is de minimale verlengtijd steeds 12 maanden.

    De maandelijkse licentievergoeding (verhoogd met BTW) wordt per eenheid van 12 maanden vooraf in rekening gebracht, of per maand mits automatische incasso vooraf is overeengekomen voor een periode van minimaal 12 maanden. Opzegging is mogelijk met een opzegtermijn van uiterlijk 3 maanden voorafgaande aan een volgende licentieperiode van minimaal 12 maanden. De eenmalige vergoeding voor de gebruikerslicentie voor een organisatie (verhoogd met BTW) wordt bij de eerste factuur samen met de maandelijkse vergoeding(en) in rekening gebracht.

    U kunt het pakket via internet gebruiken of binnen uw eigen organisatie. Indien wij de implementatie dienen te verzorgen voor een intranet of Virtual Private Network, dan zullen de kosten van implementatie vooraf worden overeengekomen. Deze kosten zijn afhankelijk van de reisafstand, het aantal locaties en de aanwezige configuratie(s).

    Nadat wij uw bestelling ontvangen hebben, maken wij een licentieovereenkomst op die digitaal aan u zal worden aangeboden. Na akkoordbevinding middels ondertekening zal de licentie worden vrijgegeven.

    Velden gemarkeerd met een * zijn verplichte velden
  2. Aantal werknemers




    Ongeldige invoer
  3. Betalingswijze:
    Ongeldige invoer
  4.  

  1. Bedrijfsgegevens
  2. Naam bedrijf of instelling:(*)
    Vul de naam van bedrijf/instelling in aub
  3. Adres:(*)
    Vul uw adres in aub
  4. Postcode:(*)
    Vul uw postcode in aub
  5. Plaats:(*)
    Vul de vestigingsplaats in aub
  6. Land:
    Ongeldige invoer
  7. BTW-nummer:(*)
    Vul een geldig BTWnr in aub
  8. Naam contactpersoon:(*)
    Vul uw naam in aub
  9. Aanhef:
    Ongeldige invoer
  10. Telefoonnummer:(*)
    Vul een telefoonnummer in aub
  11. E-mailadres:(*)
    Voer een geldig e-mailadres in aub.
  12.  

  1. Bankgegevens
  2. Naam rekeninghouder:(*)
    Verplicht veld
  3. Vestigingsplaats:(*)
    Vul de vestigingsplaats van de rekeninghouder in aub
  4. Rekeningnummer:(*)
    Vul het rekeningnummer in aub
  5. Vraag/opmerking:
    Please let us know your message.
  6. Typ de code over:(*)
    Typ de code over:
      Ververs codeTyp de code over aub